Reportatge televisiu sobre tatuatges

(…)

-Ai, va. Explica’m alguna cosa, que no dius res. ¿No? Bé. D’acord. Parlo jo, doncs. ¿Saps què? Demà em faré un tatuatge.

-¿Què? Ah. L’altre dia van passar per la tele un reportatge sobre gent amb tatuatges. La penya explicava per què se l’havien fet. ¿I on te’l faràs?

-Aquí, al final de la panxa, a la dreta.

-¿Tu qui vols ser?

-Jo mateixa. No sé per què ho dius, això.

-Amb un tatuatge podràs sortir a la tele. O et podràs veure representada quan facin reportatges com el de l’altre dia. Això està molt i molt bé. ¿Què? ¿No dius res? ¿No? Bé. D’acord. Parlo jo, doncs. ¿Saps què? Abans de dir res més, demanarem una cervesa.

-Sí.

-Sí.

Anuncis

2 responses to “Reportatge televisiu sobre tatuatges

  1. M’ha agradat molt el detall que hagis inclòs l’escrit a la categoria “periodisme”. Sí, és tan encertat com la pregunta “Tu qui vols ser?” I la resposta: “No sé per què ho dius, això.”

    Una abraçada, vailet 😉

  2. Hola Kosak1! Merci per passar-te per aquí i pel comentari. Que vagi bé per aquestes terres europees civilitzades per on corres encara (oi?)!

Deixa un comentari

