Conte curt: Les eleccions

     

                                     Les eleccions

Abans de votar li llepava el cony sense pressa, amb correcció política, ficant-hi de tant en tant un dit o dos, per descansar la llengua i tornar a agafar salivera, i tornant-hi escopint i tornant-hi petonejant, ja una mica avorrit i cansat, amb mal de coll, però prou excitat per esperar el torn, que va arribar ràpid i sense subtileses, un ennuegament sense mala intenció, una esmena sense mala intenció, un correctiu juganer possiblement definitiu, però després la penetració, que feia mandra, que ja en tenia prou, ai, las, s’ha de mirar pels altres, follada de TV3, des del darrere l’esquena tenia una piga, tampoc no va estar malament per arribar a l’abraçada suada, i dit al punt, que la masturbació necessària sumés, que la indicació verbal innecessària restés, i que tot es recuperés amb la tremolor i els crits finals, i que un gemec sec, meu, ho acabés. 

 

Anuncis

12 responses to “Conte curt: Les eleccions

  1. No hauries d’haver titolat el relat “Les ereccions”? Que té a verue amb la política?

  2. És un conte molt polític, sí, sí. Salut i gràcies!

  3. Té que veure amb l’erotisme del poder Arqueòleg!!

  4. Aaaaaaagh…, sí, bé va poder ser aquest el gemec sec, meu, que ho acabés.

  5. no m’ha quedat gaire clar com es fa per llepar un cony amb “correcció política”.

  6. Ferran, the key is respect.

  7. doncs si és senzill, és que jo soc un tanoca !!

  8. Que consti que el de “mira que és senzill” no era jo, era un plagiador (boníssima, que consti, la pàgina a la qual ens enllaça), que jo mai no aixeco una paraula més que una altra.

    Ferran: potser es tracta de llepar amb excessiva bonhomia.

  9. aixó no es fa sempre amb bonhomia?

  10. al menys, jo no ho he fet mai de mala llet !!!

Deixa un comentari

