Voteu: ¿El sopar o Dean Stockwell?

M’heu d’ajudar. Pròximament aniré penjant, també per lliuraments, un nou conte. En tinc dos a escollir.

   En primer lloc, hi ha el favorit de la meva Anònima estimada, El sopar, que tracta, us ho puc jurar, d’un sopar (va, concretaré: d’un sopar de retrobament de nedadors). Aquest està acabat i l’únic que hauria de fer és anar-lo corregint i revisant, lliurament per lliurament, tal com he anat fent amb Berlín.

   En segon lloc, en teniu un d’inèdit: Dean Stockwell. Aquest no està acabat i la cosa seria anar-lo escrivint mentre el vaig publicant. De moment ja hi ha un assassinat, el rodatge d’una pel·lícula i whiskys, tot molt amanerat i sense sorpreses, literatura barata.

   Així que us demano consell: ¿El sopar o Dean Stockwell?

   Gràcies.

Anuncis

11 responses to “Voteu: ¿El sopar o Dean Stockwell?

  1. Ni es pregunta: Dean Stockwell

  2. Totalment d’acord, això no s’ha de preguntar: Dean Stockwell

  3. tu mateix…

  4. Yo siempre he sido más de Harry Dean Stanton, pero en fin, que “El Sopar”

  5. ¿Osea que ahora va de actorcillos molones yankees?

    Pues si es por eso me quedo con Alfredo Landa, flamante Goya de Honor 2007. Ningún interés en buscar en el Google el actor más olvidado de Hollywood para ganarme un tanto entre enteradillos del cine.

    En cuanto a lo que preguntas, evidentemente, me la sopla uno u otro, aunque supongo que tampoco interesará·te mi opinión.

    Sois predecibles.

    Bernardo Sáez

  6. I “Nead” Stockwell.

  7. Com a jove gris i trist, jo potser preferiria El sopar, que sembla més del to de Berlín, oi?
    Però bé, tampoc ho tinc clar, oi? Perquè potser està millor l’altre i llavors m’agafaríeu mania, oi?

  8. A treballar

    Dean Stockwell

  9. Jo voto per el conte del actor . A mi les piscines em porten records molt dolents.

  10. aburrimiento oscens

    yo votaria por la del actor, ya que en piscinas he estado metido mucho tiempo y me dan cierto miedo. Pero claro, un tio que reside en una ciudad que al google maps le cuesta encontrar que creo que no puede votar.

  11. Jo com a part implicada, suposo, voto pel sopar. Encara que les intrepides aventures del Sr. Stockwell poden pintar bé.

    Ets l’autor, fes el que vulguis.

Deixa un comentari

